Toplumun İhtiyaçlarını Karşılayanlar Özel ve Kamu Kuruluşları Nelerdir?

Bu konuda aşağıdaki soruların cevaplarını arayacağız. Toplumun temel ihtiyaçları nelerdir? Bu ihtiyaçlar karşılanmazsa toplumda hangi sorunlar ortaya çıkabilir? Doğal afetler sırasında hangi toplum kuruluşlarının insanlarına yardım etmek için çalıştığını da göreceğiz.




Toplum ihtiyaçlarını karşılayan kurumlar

Doğduğumuzdan beri hepimiz toplumdayız. Bilmediklerimizi öğrenmek, yaşam deneyimimizi arttırmak için okula ve hastalandığımızda hastanelere gidiyoruz. Bireyler olarak, ihtiyaçlarımızı karşılamak için birbirimize yardım ederiz. Peki toplumun ihtiyaçlarını kim karşılayacak?

Manşetlerde toplumun ihtiyaçlarını sayarsak; Bunlar eğitim, sağlık, çevre ve güvenlik gibi konular. Şimdi başlıklarda bu konulara bakalım.
Toplumun eğitim ihtiyaçlarının karşılanması

toplumun eğitim kurumlarına ihtiyacı var

Okul öncesi eğitim kurumları, ilkokullar, ortaokullar ve üniversiteler toplumumuzun eğitim alanındaki ihtiyaçlarını karşılamak üzere oluşturulmuştur. Anayasamızın 42. maddesine göre “hiç kimse eğitim ve mesleki eğitim hakkından mahrum edilemez. İlköğretim her iki cinsiyetten tüm vatandaşlar için zorunludur ve devlet okullarında ücretsizdir. Türkiye'deki ilkokul çocukları sekiz yıllık sürekli eğitim almaya başladılar. Bu zorunlu okullar da ücretsizdir.
Devlet eğitim merkezlerinin eğitim görevleri

Çalışanlarımız yaştan bağımsız olarak eğitim hakkına sahiptir. okuma yazma bilmeyen insanlar hükümet eğitim merkezlerine devam edebilirler. Bu merkezlerin mesleki eğitim kurslarına ve sosyal etkinliklerine katılabilirler. Bu şekilde işi daha kolay bulabilirler. Halk eğitiminde, eğitim merkezlerinde, okuma yazma kurslarında, bilgisayar kurslarında, çizim kurslarında, dikiş kurslarında, halılarda vb.

Atamızın 42. maddesine göre: “Devlet, mali kaynaklardan yoksun başarılı öğrencilere eğitimlerine devam edebilmek için burslar ve diğer gerekli yardımları sağlıyor. Özel eğitime ihtiyaç duyan insanları durumları nedeniyle topluma faydalı kılmak için önlemler alıyor. ”

Sözü edilen anayasanın gereği olarak, kız çocuklarına yüzde yüz eğitime destek verilmektedir, Milli Eğitim Bakanlığı okulda projeler başlatır; Ne okulda ne de kitapta ne de okulda eğitim alamayan çocuklara elini uzattı.
TEGEV Eğitim Vakfı Gönüllüleri Türkiye

Bu, devletin eğitime yardım etmesini destekleyen en önemli ve sivil toplum kuruluşlarından biridir. Kurucu dernekleri duyduğumuz gibi kamu çıkarlarını koruyan sivil toplum kuruluşları kâr getirmez ve çalışanları gönüllüdür.

Eğitim Gönüllüleri Türkiye Fonu TEGEV'in finansal durumu, öğrencilerin iyi olmayan eğitimine maddi destek sağlıyor ve bağışlar destek almaya devam ediyor.

TEGEV'in temel hedeflerinden biri, 7 ila 16 yaş arası çocukların eğitimini desteklemektir. Bir kütüphane, bir spor kompleksi, bir bilgisayar odası, çeşitli atölyeler ve dersliklere sahip olan öğrencilerin fiziksel egzersizlere katılmalarını ve yeteneklerini gerçekleştirmelerini sağlar. Derslerini destekler, liderlik hizmetleri sunar ve mutlu insanları eğitmeye yardımcı olur. TEGEV, çocukları desteklemek için bağışçı arıyor ve ürünlerini satarak para kazanıyor. Düzenlediği konser gelirlerinden sanatçılardan destek istiyor ve eğitimi destekliyor.

Türkiye gönüllülerin çocuklara eğitim verebilmesi için eğitimin temelini "Firefly mobil öğrenme cihazları" konusunda açıklama yapmak. Eğitim kamyonları ile ülkede birçok noktaya hizmet vermektedir.

Bu konunun devamı olarak, toplumun sağlık alanındaki ihtiyaçlarını karşılamak temasıyla devam ediyoruz.




© Bilgi Blog Sitesi | Powered by Blogger